Sunday 10 April 2016

PENGHARGAAN DAN DEDIKASI

            Assalammualaikum, bersyukur kepada hadrad ilahi dengan limpah dan kurniaNya dapat memberi peluang kepada saya untuk meyiapkan Laporan Akhir Latihan Industri ini dengan jayanya tampa pelbagai masalah. Laporan akhir ini amat penting bagi saya kerana ia sebahagian daripada pelajaran saya di politeknik balik pulau. Seperti yang telah ditetapkan oleh pihak politeknik, saya telah sempurnakan latihan industri saya selama satu semester di SMK Seri Balik Pulau iaitu bermula 30 November 2015 sehingga 15 April 2016.

           Saya Muhammad Nur Ikram Akif Bin Zainal Abidin NO Matrik 21DIP14F1031 dari Politeknik Balik Pulau, Pulau Pinang yang mengikuti kursus Diploma Teknologi Maklumat (Pengaturcaraan) telah menyelesaikan program Latihan Industri di SMK Seri Balik Pulau ddengan jayanya.



          Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada individu yang sering membantu saya sepanjang menjalani latihan industri serta meyiapkan blog ini. Pertama sekali kepada En Mohammad Hazman Bin Mohammad Farid jurutenik SMK Seri Balik Pulau yang telah banyak menberi tunjuk ajar kepada saya . Terima kasih juga kepada Puan Hayati Binti Mohamed PK Pentadbiran SMK Seri Balik Pulau kerana memberi dorongan sepanjang latihan industri ini.

         Juga diucapkan jutaan terima kasih kepada Unit Perhubungan Latihan Industri (UPLI), Politeknik Balik Pulauiaitu Puan Nur Fairuz Afni Binti Ahmad Faizal dan Puan Nur Syuhada Binti Mohamad Rodzi yang banyak memberi tunjuk ajar dan pengetahuan yang berguna sepanjang saya menjalankan program Latihan Industri di SMK Seri Balik Pulau. Akhir kata, jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak secara langsung dalam penghasilan laporan saya ini.

Sekian, Terima Kasih


DEDIKASI

             Khusus untuk ayah saya iaitu Zainal Abidin Bin Abdul Wahid serta seisi keluarga yang telah banyak memberikan sokongan, dorongan dan nasihat kepada saya. Kepada warga SMK Seri Balik Pulau yang tidak dilupa, telah memberi peluang saya berada disini. Tidak lupa juga kepada sahabat-sahabat DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT(PROGRAMMING) yang turut membantu secara langsung atau tidak langsung dalam penghasilan laporan ini.



PERAKUAN PELAJAR

“Saya akui Laporan Akhir Latihan Industri ini adalah hasil kerja saya sendiri kecuali nukilan dan ringkasan yang tiap-tiap satunya telah saya jelaskan.”

Tandatangan          : ………………………………...
Nama Pelajar         : MUHAMMAD NUR IKRAM AKIF BIN ZAINAL ABIDIN
No. Pendaftaran    : 21DIP14F1011

Tarikh                     : …………………………………..

No comments:

Post a Comment